Študentska marketinška konferenca Fanfara
Brez znanja se v sodobnem marketinškem svetu težko znajdemo. Bilo bi brezveze zamuditi 7. Študentsko marketinško konferenco Fanfaro in s tem priložnost za srečanje z največjimi domačimi in tujimi marketinškimi strokovnjaki.
Na 7. Študentski marketinški konferenci Fanfari, ki bo 9. aprila 2014 v Festivalni dvorani v Ljubljani, bodo o marketingu spregovorili ljudje, ki ga ne le opazujejo, ampak tudi ustvarjajo. Svoje izkušnje bodo z nami delili:
- Tomaž Stritar: Pristno, družbeno, koristno.
- Tomaž Žontar: Nova doba interaktivnosti.
- Sebastjan Jeretič: Komuniciranje za čustva in razum.
- Matija Goljar: Uspeh čaka pogumne.
- Aljoša Bagola in Maja Hawlina: Zakaj (ne) marketing?
- James Whatley: What(ley) about social media.
- Nikola Vojnov: Faith in Creativity
- Til Pleterski: Hud recept za HOOD marketing.
Udeležili se boste lahko tudi vzporednih delavnic “Preskok na digitalno”, “Razgovor za službo” in »Speed networking« - udeleženci Fanfare se na delavnice lahko prijavite TUKAJ. Pohitite, število mest je omejeno!
Letošnja Fanfara vas izziva: odločite se, da 9. april ne bo brezvezen dan in ga preživite v raziskovanju sveta marketinga, spoznavanju novih ljudi in ustvarjanju priložnosti za prihodnost.