Splošno
sreda, 26. marec 2014

Študentska marketinška konferenca Fanfara

Brez znanja se v sodobnem marketinškem svetu težko znajdemo. Bilo bi brezveze zamuditi 7. Študentsko marketinško konferenco Fanfaro in s tem priložnost za srečanje z največjimi domačimi in tujimi marketinškimi strokovnjaki.

Na 7. Študentski marketinški konferenci Fanfari, ki bo 9. aprila 2014 v Festivalni dvorani v Ljubljani, bodo o marketingu spregovorili ljudje, ki ga ne le opazujejo, ampak tudi ustvarjajo. Svoje izkušnje bodo z nami delili:

 

- Tomaž Stritar: Pristno, družbeno, koristno.

- Tomaž Žontar: Nova doba interaktivnosti.

- Sebastjan Jeretič: Komuniciranje za čustva in razum.

- Matija Goljar: Uspeh čaka pogumne.

- Aljoša Bagola in Maja Hawlina: Zakaj (ne) marketing?

- James Whatley: What(ley) about social media.

- Nikola Vojnov: Faith in Creativity

- Til Pleterski: Hud recept za HOOD marketing.

 

Udeležili se boste lahko tudi vzporednih delavnic “Preskok na digitalno”, “Razgovor za službo” in »Speed networking« - udeleženci Fanfare se na delavnice lahko prijavite TUKAJ. Pohitite, število mest je omejeno!

 

Letošnja Fanfara vas izziva: odločite se, da 9. april ne bo brezvezen dan in ga preživite v raziskovanju sveta marketinga, spoznavanju novih ljudi in ustvarjanju priložnosti za prihodnost.

Zanimivo /povezane novice

ŠOUP priporoča

Aktualne vsebine, ki jih ne smeš zamuditi