Moč besed: Proti sovražnemu govoru med mladimi
Ena dobra misel je vredna tisoč slabih! ŠOUP podpira pobudo blagovne znamke Itak in Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), Moč Besed, proti sovražnemu govoru na spletu med mladimi. Splet je prostor ustvarjalnosti, komunikacije in sodelovanja, vse prevečkrat pa tudi okolje, v katerem se kaže odsotnost spoštovanja, razumevanja drugačnosti in sprejemanja nasprotnih mnenj, tarče nestrpnosti in sovražnega govora pa smo najpogosteje mladi. Pridruži se pobudi s svojim »unselfijem« in svojo objavo opremi z #MocBesed.
Pobuda Moč besed želi družbi ponuditi informacije o pojavu sovražnega govora in širiti zavedanje o pomenu kulture spletne komunikacije. V okviru pobude bo izvedena prva tovrstna slovenska raziskava o sovražnem govoru med mladimi na spletu, na podlagi njenih izsledkov pa bodo strokovnjaki lahko podali možne rešitve za doseganje višje kulture spletnega dialoga.
Pridruži se pobudi Moč besed!
Pobuda Moč besed z značko (hashtagom) #MocBesed nagovarja mlade in druge uporabnike spleta na družbenih omrežjih Facebook, Twitter, Instagram in YouTube. Uporabniki lahko spremljajo fotografije in video izjave podpornikov pobude, se seznanijo s pojavnimi oblikami sovražnega govora in resnostjo njegovih posledic, najdejo nasvete za zaščito pred njim in napotke, kaj storiti v primeru, ko se z njim soočijo. Pobudi se lahko uporabniki spleta pridružijo tako, da svojo fotografijo ali video izjavo opremijo z značko #MocBesed in jo tudi sami objavijo na družbenem omrežju Facebook, Twitter, Instagram ali Youtube.
Več na spletni strani in Facebooku.