Splošno
petek, 18. marec 2016

Fanfara 2016 – Potovanje po vaših mislih

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že deveto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco Fanfara, ki se bo letos odvila 14. aprila v Ljubljani, letos na novi lokaciji v Austria Trend Hotelu. Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem, študentom in tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju.

Glavni temelj marketinga je psihologija, saj vse želje, odločitve in potrebe pravzaprav nastanejo v naši glavi. Zato moramo za pošiljanje pravih dražljajev najprej poznati in razumeti naše misli, šele takrat lahko zares govorimo o pravih učinkih marketinga.

Z letošnjo Fanfaro ste vabljeni na potovanje po nepreglednih labirintih vaših misli, kjer boste spoznali, kako neločljiva sta marketing in psihologija in kako pomembno je razumevanje misli za uspeh marketinga.

9. študentska marketinška konferenca bo gostila naslednje govorce:

  • Svetlana Ćopić (Kreativna direktorica, Scholz & Friends Beograd)
  • Uroš Cvetko (Direktor za BI in CRM, Mercator)
  • Maja Michieli (Vodja ključnih naročnikov, Valicon)
  • Mitja Mavsar (Oblikovalec uporabniške izkušnje)
  • Jaka Repanšek (Ustanovitelj svetovalne službe, RePublis)
  • Gorazd Slak (Programski direktor, Planet TV)
  • Dr. Karmen Šterk (Izredna profesorica na Fakulteti za družbene vede)
  • Gregor Ahman (Konceptualni/umetniški direktor, Havas Worldwide Vienna)
  • Mojca Klenovšek Podobnik (Vodja kvalitativnih raziskav, Ipsos)

Pripravite svojo prtljago, rezervirajte sedež in uživajte v nepozabnem potovanju po vaših mislih.

Več informacij o dogodku...

Zanimivo /povezane novice

ŠOUP priporoča

Aktualne vsebine, ki jih ne smeš zamuditi